
ДОКУМЕНТЫ
Opšti uslovi korišćenja sajta
Preduzetnik Sergey Moringevich pr Beograd, Vojvode Milenka 7, matični broj: 67589785, PIB: 114456939 predlaže svakom korisniku Internet mreže da koristi veb lokaciju na Internetu koja se nalazi na https://askme.rs, u skladu sa sledećim pravilima korišćenja sajta.
1. Pojmovi i definicije
1.1. U ovim Opštim uslovima, osim ako je drugačije izričito predviđeno u tekstu, sledeći pojmovi imaju sledeće značenje:
"Kompanija" je Preduzetnik Sergey Moringevich pr Beograd, Vojvode Milenka 7, matični broj: 67589785, PIB: 114456939
„Korisnik“ je svako lice koje koristi Sajt na bilo koji način, uključujući posetu Sajtu
„Sajt“ je skup informacija, tekstova, grafičkih elemenata, dizajna, slika, fotografija i video materijala i drugih rezultata delatnosti iz oblasti intelektualne svojine, kao i kompjuterski programi sadržani u informacionom sistemu, a koje obezbeđuju dostupnost takvih informacija na Internetu na mrežnom adresu https://askme.rs. Sajt predstavlja Internet resurs namenjen za objavljivanje liste usluga koje kompanija nudi.
„Opšti uslovi“ su Opšti uslovi korišćenja sajta
“Stranke” predstavljaju Korisnika i kompaniju
1.2. Svi ostali pojmovi i izrazi upotrebljeni u Opštim uslovima, tumačiće se u odnosu na Stranke u skladu sa zakonodavstvom Republike Srbije.
1.3. Nazivi naslova (odeljaka) Opštih uslova namenjeni su isključivo radi pogodnosti upotreba teksta Opštih uslova i nemaju nikakvo pravno značenje.
2. Obaveznost Opštih uslova i izmena Opštih uslova
2.1. Tekst Opštih uslova je trajno postavljen na Internetu na adresi https://askme.rs/rs/documents, sadrži sve uslove korišćenje Sajta i predstavlja ponudu Kompanije svakom Korisniku da koristi Sajt pod uslovima navedenim u tekstu Opštih uslova. Dakle, u skladu sa odredbama člana 33 Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije, tekst Opštih uslova predstavlja opštu ponudu.
2.2. U skladu sa stavom 2 člana 39 Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije, prihvatanjem ove ponude smatra se korišćenje Sajta od strane bilo kojeg trećeg lica, uključujući posećivanje Sajta, postavljanje bilo koje informacije na Sajt, korišćenje linka koji vodi na Sajt trećih lica i druge radnje.
2.3. Od trenutka kada Korisnik počne da koristi Sajt, Korisnik daje saglasnost na Opšte uslove i obavezuje se da postupa u skladu sa njima. Opšti uslovi proizvode pravno dejstvo između Stranaka od trenutka kada Korisnik počne da koristi Sajt.
2.4. Za prestanak važenje Opštih uslova, Korisnik je dužan da prestane da koristi Sajt.
2.5. Stranke su saglasne da Kompanija može jednostrano menjati Opšte uslove postavljanjem ažuriranog teksta Opštih uslova na Internet na adresi https://askme.rs/rs/documents. Korisnik daje svoju saglasnost na izmene Opštih uslova korišćenjem Sajta. Ukoliko se Korisnik ne slaže sa izmenjenom verzijom Opštih uslova, Korisnik je u obavezi da prestane da koristi Sajt. Korišćenjem Sajta, Korisnik daje saglasnost da Kompanija ima pravo na prenos njenih prava i obaveze koja proističu iz ovih Opštih uslova trećim licima.
3. Svrha Sajta
3.1. Sajt je namenjen za upoznavanje sa uslugama i cenama kompanije i naknadno naručivanje ovih usluga u odeljku „Usluge”. Kompanija pruža usluge poslovnog konsaltinga, kao i pomoć u izradi i prikupljanju potrebne dokumentacije.
4. Postupak korišćenja Sajta
4.1. U trenutku započinjanja korišćenja Sajta, Korisnik se obavezuje da se upozna sa aktuelnim Opštim uslovima.
4.2. Prilikom korišćenja Sajta zabranjeno je:
4.2.1. Na bilo koji način kršenje odredbi važećeg zakonodavstva Republike Srbije, uključujući komentare s informacijama o stručnjacima ili mestima održavanja događaja koji su u suprotnosti sa zakonodavstvom Republike Srbije.
4.2.2. Dovođenje u zabludu, klevetanje, zlostavljanje, uznemiravanje, pretnja ili na bilo koji drugi način kršenje prava i slobode korisnika Sajta i/ili trećih lica.
4.2.3. Objavljivanje ili distribuiranje lažnih, štetnih, nepristojnih, nezakonitih, klevetničkih, bogohulnih, neprikladnih informacija ili materijala, kao i onih koji izazivaju međunarodne ili etničke sukobe.
4.2.4. Objavljivanje informacija koje su u suprotnosti sa zakonodavstvom Republike Srbije, oglašavanje ili promovisanje nezakonitih aktivnosti, aktivnosti koje krše prava Korisnika ili trećih lica na pravima intelektualne svojine, promotivnih materijala, distribuiranje neželjene pošte, lančanih poruka (poruka koje zahtevaju njihov prenos jednom ili više korisnika), finansijskih piramidalnih šema ili poziva za učestvovanje u njima, bilo kojih drugih nametljivih informacija, opisivanje ili promovisanje kriminalnih aktivnosti, objavljivanje uputstva ili naloga za izvršenje krivičnih radnji.
4.2.5. Namerno distribuiranje raznih virusa, neispravnih programa, programa - Trojanaca, oštećenih datoteka, lažnih programa, kao i bilo kojih drugih elemenata destruktivne ili obmanjujuće prirode.
4.2.6. Korišćenje Sajta na bilo koji štetan način ili na način koji bi mogao ometati normalno funkcionisanje Sajta.
4.2.7. Oglašavanje ili podsticanje nezakonitih aktivnosti.
4.2.8. Objavljivanje ličnih podataka drugih Korisnika ili trećih lica bez njihovog ličnog pristanka.
4.2.9. Bilo kakav pokušaj dobijanja neovlašćenog pristupa bilo kom delu ili funkciji Sajta ili bilo kojoj mreži povezanoj sa Sajtom.
4.2.10. Zabranjeno je korišćenje bilo kojih uređaja, programa ili metoda s ciljem ometanja normalnog rada Sajta, neovlašćenog mešanja u njegovu funkcionalnost ili u bilo koje operacije koje se izvode na Sajtu, kao i ometanja korišćenja Sajta od strane drugih korisnika.
4.2.11. Zabranjena je upotreba bilo kojih automatskih ili ručnih metoda, uključujući uređaje, programe, algoritme ili tehnike, u svrhu neovlašćenog pristupa, prikupljanja, kopiranja ili praćenja bilo kojeg dela Sajta. Takođe, nije dozvoljeno zaobilaženje navigacionog sistema ili prikaza Sajta radi reprodukcije sadržaja, niti pokušaj pribavljanja materijala, dokumenata ili informacija na način koji nije izričito predviđen i omogućen putem Sajta.
4.2.12. Korišćenje Sajta u bilo koju svrhu koja krši zakone zemlje, iz koje Korisnik ima pristup Sajtu.
4.2.13. Objavljivanje, prenošenje i distribuiranje poruka koje mogu biti nezakonitog karaktera ili prouzrokovati bilo kakvu štetu Kompaniji.
4.2.14. Objavljivanje, slanje, prenošenje ili na bilo koji drugi način postavljanje i/ili distribuiranje reklamne informacije koje nisu izričito dozvoljene, neželjene komercijalne e-poruke (spam).
4.2.15. Nezakonito prikupljanje i obrada podataka o ličnosti drugih lica.
4.2.16. Postavljanje komercijalnih i političkih reklama.
4.2.17. Obmanjivanje Korisnika i/ili trećih lica na bilo koji način.
4.2.18. Korišćenje necenzurisanih, nepristojnih i grubih reči i izraza, kao i njihovih derivata.
4.3. Kompanija ima pravo da izbriše ili ograniči pristup svim objavljenim informacijama na Sajtu, bez prethodnog obaveštenja Korisnika i bez objašnjenja.
4.4. Kompanija ima pravo da blokira pristup Sajtu bilo kog Korisnika, bez prethodnog obaveštenja Korisnika i bez objašnjenja.
5. Intelektualna svojina
5.1. Sajt sadrži informacije, uključujući izveštaje, podatke, aplikacije, posebne ponude, saopštenja za javnost, fotografije, grafike, tekstove, slike, logotipe, ikone, crteže, softvere, audio i video materijale, žigove, autorska prava, druga prava intelektualne svojine i zaštićena prava i druge materijale koji pripadaju Kompaniji i sa njom povezanim licima, sponzorima, partnerima, predstavnicima, svim drugim licima koja deluju u ime Kompanije, drugih korisnika i trećih lica.
5.2. Korišćenjem Sajta, Korisnik prihvata i saglasan je da je sav sadržaj Sajta i struktura sadržaja zaštićena autorskim pravima, žigovima i svim drugim pravima intelektualne svojine koja važe u Srbiji, Evropi i drugim zemljama, i da su navedena prava važeća i zaštićena u svim oblicima, u svim medijima i u odnosu na sve postojeće tehnologije, i one razvijene ili nastale naknadno. Nijedna vrsta prava na bilo koji sadržaj Sajta, uključujući, ali ne ograničavajući se na, logotipe i druge oznake, ne prenosi se na Korisnika kao rezultat korišćenja Sajta, osim ako je posebnim ugovornim odnosnom između Strana predviđeno drugačije.
5.3. Ne dovodeći u pitanje univerzalni karakter gore navedenih odredbi, Korisnik potvrđuje da Sajt sadrži žigove, proizvode, usluge, trgovačka imena, logotipe, prava intelektualne svojine, zaštićena prava i druge materijale trećih lica i da takva prava pripadaju njihovim vlasnicima. Korisnicima je zabranjeno kopiranje, modifikovanje, menjanje, brisanje, dopunjavanje, objavljivanje, prenošenje takve objekata isključivih i ličnih neimovinskih prava na treća lica, stvaranje izvedena dela, pravljenje ili prodavanje proizvoda na osnovu njih, reprodukovanje, prikazivanje ili na bilo koji drugi način iskorišćavanje ili korišćenje takvih prava trećih lica bez izričite dozvole njihovih vlasnika.
5.4. Ako Korisnik smatra da bilo koji deo sadržaja Sajta krši prava Korisnika na rezultate intelektualne aktivnosti, Korisnik mora da pošalje odgovarajuću reklamaciju Kompaniji na adresu info@askme.rs, koja sadrži sledeće informacije:
5.4.1. o pravima i/ili legitimnim interesima Korisnika povređenim relevantnim sadržajem za koje Korisnik smatra da su nezakoniti, kao i činjenice/okolnosti koje potvrđuje vlasništvo nad pravima Korisnika
5.4.2. o vrsti sadržaja koji krši prava Korisnika
5.4.3. o nazivu konkretne stvari koja krši prava Korisnika
5.4.4. o adresi web stranice na kojoj je otkrivena aktivnost koja krši autorska prava Korisnika
5.4.5. o vremenu kada je sadržaj koji krši autorska prava otkriven
5.5. Nakon razmatranja reklamacije primljene na način predviđen u tački 5.4 Opštih pravila, Kompanija može odlučiti ili da uvaži reklamaciju i izbriše sadržaj koji krši prava Korisnika, ili da odbije reklamaciju kao neosnovanu.
6. Kupovina uslugа
6.1 Kupovina usluga vrši se na prodajnom mestu Kompanije. Pod prodajnim mestom Kompanije se podazumeva: internet prodavnica na web sajtu: https://askme.rs/rs
6.2 U skladu sa članom 26 Zakona o zaštiti potrošača, kupac prihvata ove Uslove korišćenja i izričito izjavljuje da je obavešten od strane Kompanije da ne može koristiti pravo na odustanak od ugovora, na šta kupac pristaje.
6.3 Kada Korisnik izvrši porudžbinu na internet prodavnici izjavljuje da ima poslovnu sposobnost za zaključenje ovog pravnog posla i da ima više od 18 godina za događaje za koje naznačeno da su isključivo za punoletna lica.
6.4 Za kupovinu usluga preko internet prodavnice potrebno je pratiti sledeće korake:
• Izabrati uslugu u okviru sekcije „Usluge“
• Kliknuti na dugme „Platiti online“ sa desne strane ekrana
• Pratiti instrukcije za uplatu – uneti naziv usluge, e-mail adresu, telefon
• Aktivnim štikliranjem potvrditi preduzetu radnju i saglasnost na obradu podataka o ličnosti
• Kliknuti na dugme „Potvrdi“
7. Način dobijanja potvrde za plaćanje:
7.1. Fiskalni račun za plaćanje će biti poslata na email koji je Korisnik naznačio prilikom kupovine usluge. Korisnik je dužan da pažljivo čuva potvrdu u svom emailu do otkazivanja usluge.
8. Plaćanje ulaga
8.1 Usluge kupljene na Internet prodavnici plaćaju se isključivo platnom karticom.
8.2 Svaka usluga postaje važeća nakon celokupne uplate cene usluge. Usluge su obračunate bez PDV-a - Sergey Moringevich preduzetnik nije evidentiran u sistemu PDV-a.
9. Opšti uslovi prihvatanja platnih kartica
9.1. Preduzetnik Sergey Moringevich pr Beograd, Vojvode Milenka 7, matični broj: 67589785, PIB: 114456939 nastupa u pravnom prometu kao distributer za prodaju usluga na Internet prodavnici.
9.2. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske kompanije, a koji nama u trenutku kupovine usluge ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike u odnosu na originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
9.3. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. U nijednom trenutku podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
9.4. U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio uslugu nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Kompanija povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
10. Otkazivanje usluga
10.1. Pravo na otkazivanje usluga
10.1.1. Korisnik usluga ima pravo na otkazivanje samo u sledećim slučajevima:
U slučaju raskida ugovora od strane Korisnika usluga bez krivice Kompanije manje od 6 mes od datuma porudžbine, Korisnik usluga je obavezan nadoknaditi štetu, koja je nastala u direktnoj vezi sa izvršenjem ove usluge
Visina štete se procenjuje na osnovu broja sati radnika i direktnih troškova (državne takse, javni beležnik, prevodilac i sl.),koje je Kompanija utrošila na ispunjenje ugovora.
U slučaju raskida ugovora od strane Korisnika usluga bez krivice Kompanije posle 6 mes od datuma plaćanja ili porudžbine, izvršeno plaćanje se ne vraća.
U slučaju otkazivanja konsultacije u roku od 48 sata do konsultacije, plaćanje za konsultaciju se neće vratiti.
U slučaju otkazivanja konsultacije 48 sati i više, plaćanje za konsultaciju vraća se u potpunosti.
U slučaju raskida ugovora od strane Korisnika usluga po krivici Kompanije, izvršeno plaćanje se vraća umanjeno za direktne troškove (državne takse, javni beležnik, prevodilac i sl.), koje je Kompanija utrošila na ispunjenje poručenih usluga.
10.2. Viša sila, tokom koje miruju obaveze Kompaniji, nastupa kada Komanija nije u stanju da ispuni svoju obavezu okazivanja usluge zbog rata, pobune, terorističkih akata, štrajkova, nesreća, požara, blokade, poplave, odluke ili akcije epidemiološke vlasti, prirodne katastrofe, teškog poremećaja u snabdevanju energijom ili bilo čega drugog, iz razloga koji je van njegove moći i kontrole.
10.3. Ako je otkazivanje usluge otkazano ili odloženo zbog navedenih okolnosti, Kompanija će o tome obavestiti Korisnike u roku od 5 (pet) dana odnosno što je pre moguće putem web-sajta, email-a ili putem TELEGRAM-a.
Ukoliko je usluga odložena za novi termin, povraćaj novca za kupljene usluge korisnicima kojima novi termin ne odgovara biće moguć do početka usluge u novom terminu, osim ukoliko Kompanija ne odluči drugačije.
10.4. U slučajevima navedenim u prethodnom stavu, usluga će biti stornirana, a novac vraćen kupcu na tekući račun ili na platnu karticu preko VISA, EC/MC i Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja.
10.5. U slučaju povraćaja novca za kupovinu obavljenu na Internet prodavnici, kupcu će biti vraćen iznos cene za predmetnu uslugu. Kupcu neće biti izvršen povraćaj troškova obrade.
10.6. U slučaju otkazivanja ili odlaganja usluge ili drugih promena u vezi sa uslugom, ni u kom slučaju neće biti izvršen povraćaj novca za povezane troškove (npr. prevoz, hotelski smeštaj, troškovi isporuke itd.).
11. Obaveza vraćanja novca i isključenje odgovornosti Kompanije
11.1. Kompanija ima obavezu povraćaja novca za usluge jedino u sledećim slučajevima:
• Ako se ugovor raskida krivicom Kompanije
• Sporazumnim raskidom
11.2. U slučajevima kada Kompanija ima obavezu povraćaja novca kupcima usluga u ime Organizatora, Kompanija će izvršiti povraćaj novca na tekući račun kupca i to u roku od:
• 20 radnih dana od dana otkazivanja usluge,
• 40 dana od planiranog dana pružanja usluge
• 120 dana od planiranog dana pružanja usluge u slučaju nastupanja više sile, a sve pod uslovom da je kupac podneo zahtev za vraćanje novca. Zahtev za vraćanje novca se podnosi Kompaniji slanjem elektronske poruke na mail adresu: info@askme.rs
12. Fiskalni računi
12.1. Korisnik je saglasan da elektronski fiskalni račun dobije u zasebnom e-mailu na adresu koja je uneta prilikom kupovine usluga. Na fiskalnom računu iskazan je hiperlink za verifikaciju, kojem se može pristupiti preko svih uređaja koji imaju pristup internetu.
13. Vansudsko rešavanje sporova
13.1. Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
13.2. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
13.3. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
13.4. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
13.5. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
• u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
• na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
• na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
• u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
13.6. Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
14. Sudska nadležnost
14.1. Za sve sporove koji ne mogu biti rešeni sporazumom, nadležan je sud u Beogradu.
15. Politika ZAŠTITE LIČNIH PODATAKA
15.1 Zaštita privatnosti kupaca
15.1.1 U ime kompanije obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje kupaca u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Kompaniji odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
15.2 Poverljivih podataka o transakciji
15.2.1 Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Kompletan proces naplate obavlja na stranicama Institucija-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
16. Politika REKLAMACIJA
Korisnik može da izjavi reklamaciju za izvrsene usluge elektronskim putem slanjem e-maila na adresu dobavljača info@askme.rs u roku od 2 nedelje dana od datuma zavrsetka izvrsenja usluga uz obaveznu dostavu kopije fiskalnog isečka. Reklamacija će biti razmotrena u skladu sa odredbama stava 10 ovog sporazuma. Odgovor na reklamaciju Kompanija dostavlja u roku od 7 radnih dana elektronskim putem slanjem e-maila.
17. Kontakt podaci korisničkog servisa
Kontakt telefon korisničkog servisa je 011 7650781 i dostupan radnim danima od 10:00 do 17:00.

